CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 11, 2011

tersinggung menyinggung



assalamualaikum and 안영허세요 everyone..


suka bebeno aku tengok betapa berkaratnya blog ini. macam blog buangan aje. huahua. selama holiday CNY, haruslah aku tak online. tipula kalau kata x online lasum kan? cuma, aku tak berapa nak heran sangat dgn broadband tu. asal ada tv + estero, hidup aku sudah lengkap.

aku baru aje dapat seorang kakak ipar. perasaannya? tak sabar nak tunggu dapat anak sedara baru. hahaha. aku memang tamok bukan tomok ye. aku suka beby2 ni. very kawaii okey.

yang takleh terimanya, soalan cepuberas. "bro you da kawen siap sanding bagai. u bila lagi"

see? suka sangat singgung perasaan aku tau. mementang aku single pringles, suka usik kalbu aku ngan soklan gitu2. nanti jodoh aku mai, aku kawenla. kan kalau aku kata tunggu 이 홍기 masuk meminang kan, kate aku tak sedor diri pulok T_T

boringkan? aku takde modal nak stori mori. cuma la kan. rabu baru2 ni, aku pi pekan tm nak soping2 sket kan. pastu kan, aku pi bank cimb. nak pi tanya kut2 ada kerja kosong ke (tipu d situ). ada sorang teller perempuan yang duk kaunter no. 2. aku tak suka perangai dia. dah la tak mesra pelanggan, eksen lebeyh. entah kenapa, aku rasa setiap perkataan yang kuor dari mulut dia agak MENYENYEH bunyinya. okey, orang kata jangan judge seseorang dari luaran aje kan. fine, aku tahu. tapi bila kau mendengar dia tegur sorang mak cik cleaner dengan penuh nada sinis silu telinga mendengarnya, apa kau rasa? dah tu, member kat belakang siap sengih macam kelako sangat cara teller tu tegor auntie tu. konon2 hebat la boleh wat gitu? sian aku tengok. kut ye pun nak tego keje tak molek ke apa ke, janganla depan orang gitu. kalau nak jugak tego depan2 orang, as if kau lebih tinggi tahap pendidikan, gaji, pangkat ke apa, tego la dengan berhemah. sian aku tengok auntie tu. tersengih2 je kena tego gitu. dah la volume teller tu cukup untuk bagi satu bank dengar. nyampoh aku.

0 sedang ZZZ: