CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 28, 2010

1st entry, 1st love...


TESTING TESTING... 1, 2, 3.. Mikrofon okey.. sistem okey.. penulis blog yang baru nak merangkak-rangkak taktala insan lain sedang lena diulit mimpi pon masih okey.

kak, apesal suara audiens tak bape clear?

Lantak pi la Key wei. depa semua dah pi tidoq. hang nyanyi untuk akak aje la ye.. cuba nyanyi lagu Noona You're So Pretty tu untuk I (tetiba).
sebenarnya, saya (lembut kan bunyinye?) baru nak ngetest blog. tetiba rasa nak buat blog. bukan sebab sebab semua insan almost around the world (benarkah?) memiliki blog maka saya pun nak berblog sama. oh, tidak sama sekali. sebenarnya, hampir setiap hari saya kebosnn akibat malas buat esaimen. makanya banyak waktu sengal singgang senggang yang saya punyai setelah ditolak campur sgl bagai dengan wktu kuliah dan wktu menganyam mimpi yang bukannya selalu indah, sebaliknya ngeri, lalu saya buat keputusan untuk berblog (kononnya) bagi mengisi keruangan kosong tersebut. sila tunjuk ajar ye..

mengapa di 1st entry sudah mahu cerita fasal 1st love? adakah saya sedang dilamun cinta pandang pertama? oh, oh, oh... tidak benar semua itu. saya sebenarnya terasa mahu meluahkan pengalaman itu semua. kerana apa? kerana saya mahu. jangan bimbang, tiada caj tersembunyi yang saya kenakan.
bersambung....
" Ni yang buat muka aku sentap ni.. apa, kau ingat blog ini macam Boys Over Flower ke nak men sambung-sambung? " gertak Junpyo dalam bahasa ibundanya.

++"  sebab saya mngantuk la, " jawab saya sambil senyum. sebab walau muka dia bekeng seperti rimau sekalipun, dia tetap Junpyo yang kacak. (xde motif)

0 sedang ZZZ: