CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 25, 2010

i am craving for crows zero 3



satu ketika dulu, aku blogwalking kat satu blog ni. pastu, dia ada post sal cite crows zero. katanya, cerita ni memang best la. wajib tengok bagi yang suka sal yakuza2 nih. aku pun try r bukak. utube pom ada rupanya. try tengok. tenet wat hal. punye la lama nak buffer. 


crows zero 


crows zero 2

semalam angin aku nak tengok muvie. buku terbongkang tepi lappy. tapi aku buat syarat aje duk situ. selebihnya, mata aku duk hadap lappy. semalam, crows zero 1 dan 2 aku tengok. waaaaaaa... memang best la wei. sangat membuatkan aku addicted. muvie ni adaptasi daripada manga yang bertajuk Crows. mengenai anak seorang yakuza iaitu Genji yang nak konker Suzuran. suzuran ni sekolah untuk budak2 yang jahat ya ampun. kije dorang cuma lawan2 aje aku tengok. masa CZ 1, kisah dia lawan2 dengan Serizawa yang top sekali kat Suzuran. then,CZ 2 pulak kisah budak2 Suzuran vs dengan budak2 Housen. dua2 sekolah ni pulak ada kisah silam 2 tahun sebelum tu. 


ikutkan aku, filem ni memang aku nak rate 5/5. siyes tak bosan. sekurang2 nya, mentang2 la cerita ni kisah budak gengster, takde la asyik nak tunjuk pompuan seksi2 kan. kan bila sebut gengster, mafia, yakuza ke, mesti semua cop konpem ada girl2 seksi2 yang jadi girlpren or pompuan simpanan ke apa. tapi cite ni memang takde babak2 tu la. style dorang gaduh2 memang menunjukkan style gaduh lelaki la. takde nak main2 pukul pakai barang segala. free hand u noe. tu baru syok nak tengok :). ada gak babak2 lawak yang tak hingat lam muvie ni. . 



anak seorang yakuza. smokin' hot. . mister ni jugak ada berlakon dalam drama hana yori dango tu.



dalam muvie ni, walaupun nampak dia cool aje, tapi mamat ni cepat aje kaki tangan dia nak bergerak. . superb betol time gaduh2. memang hobi dia la



serizawa



 geng suzuran



geng housen


sekarang, aku betul tunggu CZ 3. ntah bila la nak kuar. addicted betul2 nih T_T

kredit gambar kpd kak google

0 sedang ZZZ: