CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 10, 2010

25 perkara ttg saya



"Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person that tagged you. If I tagged you, it's because I want to know more about you."


sebagai seorang yang amanah dan jujur, saya akan menjawab soalan ini. soalan diberikan oleh cik mai.

  1. saya seorang perempuan. dulu, masa x berapa nak matang, saya teringin jadi lelaki. apakah? sebab saya rasa lelaki itu hensem =.='
  2. saya  sedang belajar untuk menjadi seorang cekgu. layakkah? hmm, tunggu saya grad dulu dalam 2 tahun setengah lagi. kita tengok bagaimanakah cekgu euha itu.
  3.  dulu, saya memang tak nak jadi cekgu. tak suka2. tapi, saya suka main cekgu2 seorang diri. saya suka jadi cekgu yang sangat garang sampai anak murid saya tak berani bergerak sikit pun daripada kerusi. sebab apa? sebab saya nak balas dendam. cekgu2 kat sekolah sangatlah bengkeng. mentalkah saya? tapi itu dulu masa saya tak berapa reti nak fikir panjang. kalau bijak, teka siapakah anak murid saya time itu?
  4. saya suka tido siang dan berjaga waktu malam. mungkin ada darah kelawar yang mengalir dalam tubuh saya.
  5. saya suka baby. bau mereka wangi.
  6. dulu saya penetik gusti. kira hebat sangat bile budak perempuan macam saya tahu pasal gusti. saya suka Jeff Hardy. setiap khamis pukul 11 malam memang akan tercongok depan tv3. kalu termiss sebab tertido awal, memang saya akan bengang dengan diri sendiri. sebab tak kuat melawan dugaan untuk tido. tapi bila dah makin besar, saya dah tak suka.
  7. dulu saya saya tak suka lagu or cerita korea. saya tak faham mengapa dalam lagu mereka harus terselit ayat2 omputeh. sekarang saya sangat suka semua itu.
  8. saya telah berjaya memujuk abang saya untuk tukar astro biasa kepada astro byond. sebabnya, ada cenel 393 tu. bayangkan, berhari2 saya susun ayat untuk pujuk beliau. akhirnya, tak susah pun.
  9. saya suka makan asam dan jeruk.
  10. saya ada tabiat tido haruslah berselimut walaupun ketika tido siang hari atau ketika malam yang tak berapa nak sejuk.
  11. saya tidak boleh tido tanpa kipas. walau sesejuk tahap mana sekalipun, kipas haruslah on ke tahap maksima. kalau tak, saya rasa lemas.
  12. saya tak suka lipat baju. tapi kena buat juga.
  13. saya teringin nak pandai berenang dan pandai main bola tampar.
  14. saya pernah menjadi kipas susah mati valentino rossi selama hampir 5 tahun. sekarang sudah suam2 kuku =.='
  15. saya takut tido seorang diri dalam sebuah bilik. tapi, waktu siang bila saya nak tido dalam bilik, saya tak suka kalau orang lain ada sama.
  16. saya pernah ditipu seorang perempuan yang saya anggap seorang kakak yang jujur lebih daripada 2 ribu ringgit. saya takkan lupa. saya teringin untuk menampar2 mulutnya yang manis bila berkata2. maafkan dia? entahla. tapi, saya silap juga sebab senang percayakan orang.
  17. saya nak kahwin dengan yang seungho T_T
  18. saya pemalas.
  19. saya penakut.
  20. kalau tak kenal orang akan label saya sombong. sebenarnya saya banyak cakap sampai kadang2 mulut saya lenguh. ada waktu, saya tak suka cakap banyak. ini pun akan buat orang salah anggap. ingat saya badmood. padahal saya takde modal nak sembang.
  21. dulu saya sangat sensitif. dalam keluarga saya, saya terover sensitif. sekarang dah kurang dah.
  22. saya tak pernah jejak panggung. saya lebih suka hadap movie depan laptop sambil makan.
  23. masa kecil saya ramai kawan lelaki. dah besar saya tak pandai bergaul dengan lelaki. saya lebih suka kawan dengan perempuan. lelaki buat saya rasa kekok.
  24. saya tak suka duduk kat sesuatu tempat lama2. sebab saya akan teringatkan rumah saya. walaupun bila saya pergi ke rumah kakak2 dan sedara mara saya. 
  25. saya suka tengok rancangan memasak. tambah2 kat astro ni selalu ada rancgan masak2 yang best. tapi saya tak terer pun memasak. tengok sekadar nak jamu mata aje.



itu lah kut random pasal saya. saya pemalas. maka,  seorang yang pemalas macam saya untuk tag orang lain adalah tidak sesuai. siapa2 nak jawab, jawablah. isi masa lapang anda. ok. saya nak tido dulu.

5 sedang ZZZ:

hEARt

"saya tak suka lipat baju"?????? beli la mesin pelipat baju...haha

"lelaki buat saya rasa keko"???? aku????

"tapi saya tak terer pun memasak", xpe asalkan boleh mmasak... budak pp besor tu??hurm...

♥ euha bukan euna

comey ak lipat baju ag dr mesin tu

bukan mu ppuan ke?

yg tu ak no komen~

japierah

ngutuk ak plop..huh!

lar lebih 2 ribu ke?? kalu blnje ak kfc beh doh..huhuhu

o0oo, astr byond..mg mmg derah tpedaye..ish3

♥ euha bukan euna

abe ngutuk, ak dop..

mu ingt sikit ke?

ak bkn tpedaya, ak merebut peluang..

japierah

doh ekpom sgguh..ari tuh ase was2 dh tapi mg sumbakk gop duit dlm akaun dy..