CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 2, 2010

TIADA TAJUK MAMPU MENYATAKANNYA



tajuk takleh blah !

tadi siang jawab paper keterampilan membaca. macam senang. tapi aku tak tahu betul ke idak jawapan yang aku goreng2 ala paprik gitu. aku memang agak trauma bab2 jawab exam soalan subjektif ni. tak reti nak cari idea. kalau objektif kan senang aje nak nembak pakai pensel 2B. jawapan sume dah dibagi kat situ . bila jawab exam gini, melihat paper insan lain yang penuh dengan coretan ilmiah siap minta xtra paper lagi buat aku rasa diri ini amatlah vengap. jauh panggang dari api nak compare dengan kertas aku. siap ada muka surat kosong untuk main coreng2 bab kata orang terengganu darul iman.

seperti biasa, kala jam pukul 3.51 pagi taktala post ini dikarang bukanlah waktu tidur buat cik euha. ibarat waktu siang hari rasanya. mengantuk pada waktu sebegini masih belum muncul dari kamus hidup cik euha. makin menjadi2 bila stay kat uni.

nak layan hello baby shinee kat utube, aku dah khatam dah. ada ke orang lain bergelumang dengan buku nota segala, aku bergumbira dengan hello baby. suka wei. sangat kelakar. takde la rasa macam aku ni loser sangat duduk terperap setiap hari. suka2 hati aje bila tengok ini semua. semua kegusaran tak dapat add subjek EDU hilang diterbangkan angin pepagi buta. kita tengok sama ada aku berjaya atau idak untuk memujuk pihak terbabit meng-add aku sekali dalam kelas yang sudah full itu. setiap taun selalu aje ada masalah kelas full bila sebut subjek uni. kalah cite 2 nature tuh. aku memang tak paham. dah tau tiap2 taun alami benda alah yang sama, dibukak nya kelas seciput itu juga. yang nak add ramai. sesaja je nak suruh student gi terkejor sana sini meratap merayu semata. ish, tak paham aku.

okeyh jap lu eh. ai nak godek utube. tengok hamende lagi yang boleh buat aku gelak macam orang sawan di waktu sebegini. cau cin cai

2 sedang ZZZ:

japierah

o0ooo..patut mg suh ak g teman esok..bereyh2..
nok tgk etep lar cite hok mg oyat tuh..cam beh jer

♥ euha ♥

hello baby tu ke?
mu minat ke variety show korea?
aku takut mu tgk 1 epsd pahtu xmo tgk dh