CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 8, 2011

lama tak update. ada sape kesah??

assalamualaikum wbt..

lama gila tak menyentuh blog tahap cikedis 3 posen ini. harituh cuti sem haruslah aku mengabdikan diri sepenuhnya dengan estro. teman setia di kala diri kesepian menyambut holiday di rumah kesayangan. tanpa estro, tak bermaknalah cutiku. kala itu, broadband yang laju tahap valentino rossi bawak moto pun aku tak amik peduli. alkisahnya nak gitau d mana ku menghilang. ceh. bajet ada yang kesoh? idak ada lasum.

beberapa hari ini aku agak menanggung kesedihan bila mana niat aku untuk belajar bahasa korea selama 14 minggu tidak kesampaian. diulang ye, bahasa korea. kenapa bahasa itu yang engkau gila2kan untuk memenuhi jam kreditmu? iyalah. sekurang2 tau gak aku speking ala2 korean gitu. dah olmost doplohpat jam (hiperbola di sini) asek duk hadap kbs + onehd aje. sampai cenel len dah tak laku dah. boring cite x best bukak lappy ngadap lagu kpop. feeling konon2 terer nanyi lagu korea wpun suara ke laut + makna dia sepatah dua aje yang paham. yang lain haremmm. 

aku pedap. dah bertungkus lumus aku berusaha add subjek tuh sem lepas. alih2 dapat berita mendukacitakan time tengah syok tido bahawa kelas tersebut ditutup. apakah? mengapakah? aku tak puas hati selagi selagi fakulti language tak bagi aku surat tunjuk sebab. eceh... takla. frust la bagi insan2 yang bersemangat waja cam aku nak belajar ilmu baru. kan terjumpa tourist korean kan, takdelah tergagap2 nak speking kan3..

menci tau. lasum aku amik bahasa jepun. tak tau apa motif. nanti next week tgokla camna kelas tuh. harap2 best. nak lagi best bawaklah oguri shun tu jadi lecturer. konpem aku semangat nak blajar.

oguri shun sensei - bukan sensei jual ubat tuh - tapi xleh la pakai gini. tapi kalau ikutkan aku, okey aje. baru student rasa membara aje nak belajar. hehs.. niat kena betul la. adoiii