CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 20, 2011

saya sudah ketagih, apa boleh buat...




lagu inilah buat saya edikted. kalau boleh hari-hari mau dengar. kalau anda kipas susah meninggal k pop, anda patut tahu kewujudan H.O.T ini. ini kan 1st idol generation u noe. kita2 sekarang cuma kenal idol groups masa kini aje kan. sesekali jum kita back to the old time. saya pun dulu tak kenal sangat. saya kenal bang kangta tapi tak tahu pulak dia bekas ahli kumpulan ini. H.O.T dah lama berpecah dah. bang tony ada jadi MC dalam oh my school setiap hari selasa kat kbs cenel tu. bang hee jun a.k.a leader H.O.T, anda boleh jumpa dekat strong heart show. mereka sangat fun. yang lain tu saya tak pasti mereka buat apa sekarang. jum kita menari lagu candy sama2.



ni MV mereka. very kawaii . .





ini live performce . .


dulu2 takde HD. tu yang gambar tak comel gitu. takpe, yang penting lagu ni fun. enjoyyyiisssshhhh everyone. lupakan sekejap esaimen dan masalah anda :)

0 sedang ZZZ: