CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 26, 2011

berita sedih

tadi aku call adik aku. kemudian dapat tahu kakak sulung aku masuk spital kat KT. tapi tak tahu fasal apa. curious jugak. bimbang pun ada. tiba-tiba aje kan. masa aku tepon ayah aku, dia takde pulak cakap apa-apa. ayah aku memang gitu. apa2 hal yang jadik dia takkan bagitahu aku. konon tak nak aku bimbang rungsing apa semua tu la. tapi akhirnya aku akan tahu jugak.

hasil penyiasatan aku dan adik aku, dapat tahu yang kakak aku dah lost baby dalam perut. kalau tak silap dalam 7 bulan gitu. baby boy. sedih nya. tak caye pun ada. sian kat dia. anak pertama dulu pun meninggal lepas seminggu dua dilahirkan. aku lupa sal time tu aku baru 6 tahun. sekarang anak yang dijangka jadi anak bongsu dia pun meninggal sebelum sempat tengok dunia. kesian kat dia. nak pi jenguk jauh.

aku harap semua akan ok saja.

0 sedang ZZZ: