CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 23, 2010

saya suka pembuat roti . .





  
pembuat roti yang kacak . .


sekarang minda ak asyik duk ingat kim tak goo, baker king. baker king, yoon shi yoon.. aku tengah crazy nak tengok drama ni sal dulu pas abih drama cinderella's stepsister, kbs pun tayang citer ni. sebab mula2 dah tengok skit, tak lengkap r kalau tak tengok sampai habis T_T . . mase drama ni tengah syiok main kat tb, aku plak kena balik uni.. tak suker tau tengok citer sesuku2 gitu.. haritu masa cuti raya puasa, sempat gak tengok bberapa episod. waaa . . plot cite tengah best ni. roti2 yang dia tunjuk pun best . . urm nyum3 sedapnya . .

  
cinderella's stepsister . . mula2 xcited nak follow drama ni sebab taecyeon ada berlakon. tapi, cite ni memang best sambil buat kita nak T_T jugak 


hurm... tapi kan bila la nak khatam donlod citer tu. baru 3/3o ep ak berjaya donlod. saje je tenet mendengki ngan aku tau.  betul2 spoil mood roti aku tau .


 yoon shi yoon ni pun ada berlakon dalam death bell 2: bloody camp. still aku pending dari tengok muvie ni sal tenet yang agak seperti siput sedut . .
jangan men2 eh. mata sepet pun still satu daya tarikan yang kuat tuh.




ost ni abang shi yoon yang nyanyi. bagi aku suara dia takdelah power cam penyanyi lain. but still best la suara dia. lemak merdu aje . . lirik lagu pun sayu aje . . lagu ni peberet aku untuk drama ini . . 

help pliss . . now i'm crazy over him . .! lagi2 time dia tengah buat roti tuh . . waaahhhhh . . bikin ati ai cair lagiii . . . . . 



nota hujung2: credit pics to kak google

nota exam : mud gila semakin menjadi2 dekat nak final ni. coursemarks kau tinggi cam klcc ke nak senang lenang dengan ini semua? T__T

0 sedang ZZZ: