CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 23, 2011

Addicted #1 B1A4



B1A4  stand for Be The One All For One atau juga merujuk kepada ahli kumpulannya yang memiliki darah jenis B (Baro) dan A (CNU, Jinyoung, Sandeul, Gongchan). mereka baru sahaja debut pada 21.04.2011 dengan lagu O.K. lagu ini amat catchy kalau ikut telinga aku. tariannya pun owsom. bila on stage, aku akan perasankan CNU sebab dia pakai spek, dengan rambut panjang sikit pastu ikat secotet aje, pastu dia pakai short, dengan dua gigi depannya macam gigi arnab, pastu suaranya yang delicious, dan kadang2 bila dia tersengih mukanya macam kim hyun joong sket2. in a nutshell, he is my bias. i love CNU. sampaikan anak kucing yang mak cik aku jumpa dalam kereta dia and then mak cik aku ambil untuk dibela dan bila aku jumpa "OMG cutenya!" dan aku pun terus jatuh cinta dekat anak kucing tersebut lalu aku ambil keputusan namakan anak kucing itu sebagai CNU sebab siyes CNU versi anak kucing ini sama cute macam CNU versi manusia. dan nampaknya anak kucing tersebut faham bila aku panggil "CNU, CNU, CNU..."


beliau lahir tahun 1991. 2 tahun je kot beza umur dengan aku. ahaks ^_^

CNU senyum.


 Baro, si rapper.

Sandeul, ada iras Sungmin SuJu sikit2. 

Gongchan, magnae with cuteness yang terlampau.

jinyoung a.k.a the leader.


                                          
   parody tale of two sisters.


CNU lagi.

only learned bad things, lagu mereka yang buat aku addicted. kalau boleh hari2 mau layan sebab aku suka + lagu best + tarian yang macam simple tapi owsom. lagi2 part saranghae neol saranghae yang kat last2 tu. aku suka Baro menari time tuh. hahah. comel tuh.



** credit to google and youtube for giving me such a beautiful pics and video. i leb u ol...

0 sedang ZZZ: