CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 11, 2011

grrr

salam ramadhan...


cap ayam sungguh. punyalah gigih semalam aku menaip entry sal hidup semasa plkn, alih2 tadi nak edit post tengok takde pun entry tu. rasa aku dah save dh. ni gara2 line p1max yang lemau pe biskut duk dalam tupperware yang tak tutup rapat2 la ni. lenguh aku menaip. tapi nak wat guane dah. takpela, lain kali aku cuba lagi.


* aku tengok berita kelmarin kut, sal budak malaysia yang kena rompak masa rusuhan kat london tu, kesian dia. banyak gila darah atas jalan or. pahtu ada pulak bowl2 hayun yang ambik kesempatan. dugaan...

* aku tengoklah iktibar kat tv3 kul 11.3o mlm tadi. konpem mengalir mutiara2 jernih di pipi. paling terkesan kat diri aku yang kisah last sekali. kisah kena ragut tu. tengok suami ngan anak bongsu dia menangis bila bercakap sal arwah, buat aku teringatkan arwah mak aku :'(




EYE CANDY 
sumbangan ikhlas dari b1a4.com


i let out a deep sigh and always reflect on my actions,
i want to do good but i can't - CNU

0 sedang ZZZ: